کارت تردد Access Card

مرکز چاپ و پخش کارت تردد چاپ کارت های تردد pvc access card

کارت تردد Access Card

مرکز چاپ و پخش کارت تردد چاپ کارت های تردد pvc access card

چاپ کارت کنترل تردد pvc

چاپ کارت کنترل تردد pvc 

 انواع کارت کنترل تردد pvc در موارد  بسیاری مانند کارت کنترل تردد پارکینگ،کارت کنترل تردد ادارات و سازمانها ، کارت باشگاه های ورزشی، کارت شهر بازی، کارت باشگاه مشتریان ، کارت بلیط مترو و اتوبوس مورد استفاده قرار میگیرند، که انواع کارت های زیر را شامل میشوند.


 کارت مغناطیسی ، کارت مایفر، کارتهای هوشمند تماسی و غیر تماسی و…


 




معمولا سازمانها و شرکت ها برای کنترل تردد در سازمان خود با توجه به ماهیت سازمان و ایجاد نظم در سازمان از چاپ کارت کنترل تردد و کارتهای هوشمند حضور و غیاب یا کنترل تردد و یا سیستم های تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می کنند. زیرا وجود سیستم هایی برای کنترل تردد افراد برای داخل و خارج شدن در یک شرکت ، فروشگاه یا واحد تجاری باعث امنیت بیشتر و اطلاع از حضور یا عدم حضور کارکنان و افراد است.

 

شما با استفاده از کارت کنترل تردد میتوانید مشخص کنید که چه افرادی مجاز به دسترسی یا ورود به یک مکان به خصوص هستند و یا ساعت حضور و غیاب کارکنان یک شرکت را متوجه شوید.

 

این دستگاه ها امکان اتصال  آنلاین به قفل برقی را دارند و متوانند برای ورود برخی افراد توسط کارت کنترل تردد ، یا بر اساس اثرانگشت  یا تشخیص چهره  محدودیت به وجود آورند.

 

مزایای چاپ کارت کنترل تردد پی وی سی


برقراری نظم و امنیت به خصوص برای سازمان هایی که نوع فعالیت آنها نیاز به امنیت بیشتری داشته باشد.

ثبت ساعات حضور و خروج کارکنان با کارتهای کنترل تردد در حافظه سیستم های کارت خوان اطلاعات خوبی به سازمان برای میزان کارکرد کارکنان و محاسبه اضافه کاری و … در پایان ماه می دهد.

کارت های کنترل تردد نیز می توانند به عنوان یک نشان هویت برای کارکنان محسوب شوند که خود را متعلق به آن سازمان بدانند.

coico با کادری متخصص در زمینه چاپ کارت کنترل تردد در خدمت هموطنان گرامی میباشد.


منبع : http://coico.ir/access-control-card

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.